Ik kan niet posten [OPGELOST]

Ik wil een probleem posten, alleen krijg ik de foutmelding entity too large
Kan iemand mij helpen

Excuses ik heb het opgelost, deze post mag verwijderd worden.

Het is altijd aardig om je oplossing te delen zodat anderen die hetzelfde probleem tegen komen een oplossing kunnen vinden.

Joris had waarschijnlijk in zijn originele vraag, in een poging zo compleet mogelijk te posten, teveel en/of te grote bestanden toegevoegd.
Dat heeft hij opgelost door foto's en bestanden te linken in plaats van bij te voegen.

Hij heeft het antwoord in 2 talen mogen ontvangen, geen idee of hij er verder mee gekomen is want hij heeft ook niet meer gereageerd.

Excuses dat ik hierin niet had gepost hoe ik het had opgelost.
Wat MAS3 aangeeft klopt, ik had geprobeerd om foto's bij te voegen, maar dit werkte niet.
Ik had gelezen dat je een vraag niet op twee plekken mocht stellen, alleen had ik niet begrepen dat het ook niet in verschillende talen mocht, ook daarvoor mijn excuses.
Op mijn originele vraag heb ik een oplossing gevonden, die heb ik toegevoegd. Dit had ik nog niet eerder toegevoegd, omdat het mij vandaag pas was gelukt.
De volgende keer als ik iets op het forum post, zal ik dit maar in 1 taal doen en proberen zo goed mogelijk proberen te reageren.

This topic was automatically closed 120 days after the last reply. New replies are no longer allowed.