IMAC met Arduino 1.6.2

hallo Ik heb sinds gister een IMAC,met daar op Arduino IDE 1.6.2 nu moet ik com poort instellen,maar ik zie de optie niet??? wat ik ook vreemd vind,ik heb geen balk met bestand en dergelijk,ik heb de zip uit gepakt,en dan heb ik arduino ,klik ik daar op start arduino,doe ik het verkeerd??? wie weet het wel??? bedankt

Op imac staat de balk toch helemaal boven aan.

Ah.... Dus Gonnie08 = Vanschagen en zit jij een beetje met 2 accounts hier... Jij denkt "vanschagen" krijgt geen antwoorden meer dus ga ik verder als "gonnie08"..... http://www.arduinoforum.nl/viewtopic.php?f=14&p=8509#p8509 tja zo maak je vrienden......... 8)

Inderdaad Jantje ,zit boven in ,en moest nog een driver installeren ,maar werkt nu :) @Nico,ben je mijn vriendje dan niet????:)

Bedankt

gonnie08: @Nico,ben je mijn vriendje dan niet????:)

Bedankt

Is dat relevant dan?

nee hoor. maar de reden dat ik 2 accounts nu heb ,is dat ik op die ene niet meer in kon loggen,de reden weet ik niet meer. Vandaar begrijpt U???

dus je naam is gonnie van schagen hihi ben maar beetje aan het stangen hoor,

Tja drijven is een probleem, maar ach oplossing is nabij

Ach ja als het beestje maar een naam heeft he :D Maar ik krijg het idee ,dat er mensen hier zijn die mij niet moeten,vanwege de vele of begin vragen :-*

ikben begonnen met blink toen blink wthout delay toen een week gestoeid met accelstepper.

net als iedereen ook klein geweest en als er hier geklaagd word dan zijn ze niet met hun hobby bezig, :wink:

Ja mijn eerste was ook blink,en ja toen met andere ledjes erbij,dat ging allemaal nog wel maar moet niet met moeilijke formules gaan ,daar snap ik dus echt niks van. als het simpel is gaat het goed. maar arduino gaat nog vergeleken met Raspberry pi,dat is weer heel anders. maar goed vanuit mijn rolstoel is het allemaal te doen. De marathon van rotterdam kan ik niet. dus hou ik hierbij,is een leuke hobby. 8) :D