Lawnmower/ Robotmaaier

Hey!

Ik ben een robotmaaier aan het maken en ik heb weinig kennis van Arduino programmeren. Zou iemand me hierbij willen helpen? Ik zou het enorm waarderen en ik kan eventueel een deal maken als het kan. Ik heb nog maar een week de tijd om mijn robotmaaier werkend te krijgen! Graag ontvang ik iets van jullie. Mijn telefoon nummer is 0685845557! Je kunt me altijd bellen en hopelijk is er iemand die me wil helpen hiermee!

Gr.
Muss

Het is waarschijnlijk handiger om je problemen hier te beschrijven. Een uitgebreide uitleg van je hardware is ook zinvol. Zodat mensen die je kunnen / willen helpen een beetje een idee hebben.

En als je al wat geprogrammeerd hebt en het werkt niet, plaats het hier (vergeet niet om code tags te gebruiken) en vertel ons wat je verwacht dat het doet en wat het doet.

Ik stel voor dat je je telefoon nummer verwijdert; het wordt zo opgepikt door een bot en vervolgens heb je allerlei sms-jes, whatsapps enzovoorts. Je kunt altijd telefoon nummers uitwisselen via een PM.

Zorg eerst dat allebei de motoren goed draaien, dan is het simpel om te sturen.
ik dacht dat mas3 ook al een maaier heeft gemaakt stond te draaien een paar jaar geleden

Waar krijg ik ineens de schuld van ?
Wasn't me..
:man_shrugging:

Dat was ik rofl
Draait nog steeds

sorry hoor, jan is de schuldige. maar nu weet mus gelijk waar hij terecht kan. Goh wat heb ik zin in maker fais eindhoven

This topic was automatically closed 120 days after the last reply. New replies are no longer allowed.