Hallo allemaal,
Even een snelle vraag. Weet iemand waar ik (zo goedkoop mogelijk) een lipo batterij van 110 t/m 140 mah batterij op 3,7 volt kan vinden? Ik kwam alleen winkels in de us tegen die het verkochten.
alvast bedankt,
Wybren
Hallo allemaal,
Even een snelle vraag. Weet iemand waar ik (zo goedkoop mogelijk) een lipo batterij van 110 t/m 140 mah batterij op 3,7 volt kan vinden? Ik kwam alleen winkels in de us tegen die het verkochten.
alvast bedankt,
Wybren
conrad 5 euro
http://www.conrad.nl/nl/conrad-energy-20-c-accu-37-v-160-mah-stekkersysteem-minium-nvt-238781.html
Note:
je moet ook de prijs van de lader en verzendkosten in acht nemen.
ja die op conrad had ik ook gezien, maar hij is te langwerpig. Ik wil het gebruiken voor dit project.
Dan wil ik je graag WAARSCHUWEN voor die site en vergelijkbare sites.
Het gaat hier om handleidingen over hoe je iets kunt doen.
Er staat vrijwel nooit bij hoe en waarom, alleen "doe dit en doe dat".
Als het niet werkt, moet je zeer zeker geen assistentie verwachten van die site.
Er worden daar gewoon instructables gepubliceerd die niet KUNNEN werken, gewoon omdat er foute instructies gegeven worden.
En dan staan daar commentaren bij dat het allemaal zo mooi werkt en helemaal geen problemen heeft opgeleverd.
Dat zal uiteraard niet zo zijn bij alle projecten, maar ze staan er wel bij daar.
Het moge duidelijk zijn dat ik zulke sites haat.
Ik zou graag wat uitleg zien over hoe en waarom iets werkt, in plaats van "als je dit en dat doet , dan werkt het en veel plezier ermee".
Daarom dus heel goed lezen wat er daar allemaal vermeld is, kijken of je alles kunt bemachtigen wat er genoemd word, voor je werkelijk iets gaat bestellen.
En dus of je ook een beetje snapt hoe een en ander in elkaar zit.
Anders zit je straks met een half af project waar je net die ene of twee dingetjes tekort komt en hopeloos mee vast zit.
En dat gebeurt, want de vragen duiken dan hier op de site op.
Dat project waar je naar verwijst heb ik al eens gezien, maar ik weet niet of dat was omdat iemand zo was vastgelopen, of dat er op gewezen werd als een leuk projectje voor geïnteresseerden.
Voor wat betreft je vraag naar batterijen: Probeer Deal Extreme eens.
Of ze precies hebben wat je zoekt weet ik niet.
En verzenden kan daar wel eens lang duren (dus de tijd tussen bij hen de deur uit, en bij jou binnen).
Maar daar staat wel tegenover dat verzending gratis is, en hun service voor het geval je dat eens nodig zou hebben, is in orde.
Lees je ook in over LiPo, want die dingen moet je met respect ontvangen.
Als je dat vergeet, dan maken ze je dat heel duidelijk, en dat wil je niet als je 'm aan je pols geknoopt hebt.
Of AliExpress. Heb ik zelf zeer goede ervaringen mee: http://www.aliexpress.com/item/100-Original-SYMA-Spare-Parts-SYMA-S107-S107-19-S107G-Li-Po-Battery-3-7V-150mAh/1971297033.html
ja bedankt! ik neem je informatie mee @MAS3