Minder moeilijk gebruik maken van 18b20

Ik vind het vervelend om een of meerdere 18b20 uit te lezen voordat zij op de juiste plaats gemonteerd zijn daarom plaats ik ze voordat ik ze uitlees .maak de aansluitkabels op de juiste lengte naar de arduino en sluit de 5V en de aarde aan hierna geef de gele een voor een kabels een naam en sluit ze een vooraan een aan op dipschakelaar aan een zijde verbind aan de andere zijde alle contactpunten door plaatst een weerstand 4.7 naar 5V en een gele draad naar de arduino dan beginnen met het maken van de schets
de schets bestaat uit twee gedeelten de bovenste is voor het uitlezen van de sensors en in het onderste

Hello
You may publish a english version.

Je bericht lijkt niet compleet te zijn. Dit lijkt een 'handleiding' te zijn, dus misschien kan een foto wat waarde toevoegen :wink:

Ik heb een fout gemaakt bij het schrijven en heb op de verkeerde knop gedrukt zodoende staat het hier
ik weet niet hoe dat hersteld kan worden

Onder een bericht heb je het onderstaande

image

Als je op het potlood klikt kun je je bericht aanpassen. Vervolgens niet vergeten om op te slaan :wink:

This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.