Nogen danskere ?

Er der nogen danskere her på forum ?

jeps :slight_smile:

Joda.

Jeg er engelsk, men bor i norge :slight_smile:

Endnu en dansker her :slight_smile:

Nåeeh der er da et par stykker :wink:

Har I nogen Arduino projekter som I vil vise frem ? Jeg er selv nybegynder så jeg har ikke meget at byde ind med (endnu)

mere dansk her.

Jeg var til Reboot 11 den 25. + 26 juni i KBH hvor der var nogle svenske fyre fra 澳门永利welcome-官方网站 - App Store der bruger Arduino til at lave interaktivt bodywear og andre sjove ting, mest til undervisning af børn.
De lavede en ret cool workshop i brug af Arduino.

Er der nogen herinde der har lavet meget i Arduino ? Måske man skulle mødes og vise frem osv.

Har hørt om hacklab hacklab.dk/ - men ikke selv været der - nogen herinde derfra ?

MVH mads

Hvor er folk lokaliseret i landet ?

Jeg bor selv i Vejle.

Endnu en dansker her... :smiley:

Har først for nylig købt en Arduino så jeg har ikke noget at vise frem endnu. Jeg har programmeret i mange år og studerer p.t. computer science i Buenos Aires. Jeg har kastet mig over Arduino for at bygge en robot som jeg kan bruge til at eksperimentere med kunstig intelligens. Men da jeg er nybegynder hvad angår electronik og microcontrollers går det hele lidt langsomt...

Så snart jeg har noget at vise skal det nok blive gjort...

En skåning här, enligt många nordligare svenskar är jag ju dansk :wink: Plus att jag har närmare till events i danmark än i Sverige...

Nån som ska till RobotDays i Odense? Någon som varit där? Kul/Bra/Dåligt?

/Kristian

Jeps her er også en dansker fra Odense, og jeg har lige fundet en dansk sider der sælger Arduino, firmaet hedder hac it

Jeg roder selv med Arduino som web-server og poster noget når mit projekt kører stabilt :smiley:

Jeg er også fra Danmark... Odense for at være præcis.

Er fra Gistrup ca 10min sydøst for Aalborg

Roder pt med vejr og vandmålinger som skal logges på mmc

Endnu en dansker her,Middelfart ;D