Nogen danskere ?

Er der nogen danskere her på forum ?

jeps :slight_smile:

Joda.

Jeg er engelsk, men bor i norge :slight_smile:

Endnu en dansker her :slight_smile:

Nåeeh der er da et par stykker :wink:

Har I nogen Arduino projekter som I vil vise frem ? Jeg er selv nybegynder så jeg har ikke meget at byde ind med (endnu)

mere dansk her.

Jeg var til Reboot 11 den 25. + 26 juni i KBH hvor der var nogle svenske fyre fra 澳门永利welcome-官方网站 - App Store der bruger Arduino til at lave interaktivt bodywear og andre sjove ting, mest til undervisning af børn.
De lavede en ret cool workshop i brug af Arduino.

Er der nogen herinde der har lavet meget i Arduino ? Måske man skulle mødes og vise frem osv.

Har hørt om hacklab hacklab.dk/ - men ikke selv været der - nogen herinde derfra ?

MVH mads

Hvor er folk lokaliseret i landet ?

Jeg bor selv i Vejle.

Endnu en dansker her... :smiley:

Har først for nylig købt en Arduino så jeg har ikke noget at vise frem endnu. Jeg har programmeret i mange år og studerer p.t. computer science i Buenos Aires. Jeg har kastet mig over Arduino for at bygge en robot som jeg kan bruge til at eksperimentere med kunstig intelligens. Men da jeg er nybegynder hvad angår electronik og microcontrollers går det hele lidt langsomt...

Så snart jeg har noget at vise skal det nok blive gjort...

En skåning här, enligt många nordligare svenskar är jag ju dansk :wink: Plus att jag har närmare till events i danmark än i Sverige...

Nån som ska till RobotDays i Odense? Någon som varit där? Kul/Bra/Dåligt?

/Kristian

Jeps her er også en dansker fra Odense, og jeg har lige fundet en dansk sider der sælger Arduino, firmaet hedder hac it

Jeg roder selv med Arduino som web-server og poster noget når mit projekt kører stabilt :smiley:

Jeg er også fra Danmark... Odense for at være præcis.

Er fra Gistrup ca 10min sydøst for Aalborg

Roder pt med vejr og vandmålinger som skal logges på mmc

Endnu en dansker her,Middelfart ;D
.Jeg har lige købt arduino fra Let-elektronik.dk ,eksperimenter med lidt sensor logging.

Jeg lovede vist at vise noget frem når jeg nåede så langt. Jeg er ganske vist stadig på eksperimental-stadiet (og har det fint her) men har dog lidt at vise frem efterhånden:

Nogle eksempler:

Mappy (the MapBot)

Environment mapping

Serial oscilloscope

:slight_smile:

Det ser sku godt ud Aniss1001!

har lagt mærke til dine projekter - spændende :)!

Har hentet dit Oscilloskop for noget tid siden, har ikke lige prøvet det endnu

Jeg er her også, har dog ikke en arduino endnu, men regner med at der kommer en Seeeduino Mega ind af døren her snart.

Også dansker her, fra Odense

Vi er da en del danskere her.
Har lige fået min Seeeduino Mega ind af døren sammen med en 16*2 LCD skærm, men kan bare ikke få den skærm til at starte ordentligt, nogen der har nogle fif?
Har i nogen ideer til hvad man kan lave som begynder "coder", har fundet en gennemsigtig box hvor arduinoen lige passer i, sammen med en LCD skærm, så overvejer kraftigt at lave den til et kombineret ur, thermometer, Utorrent DL og UP meter, samt RGB controller, så man kan ændre lyset inde i kassen.

Endnu en arduino powered dansker melder sig :slight_smile:

vi burde lave vores eget lille forum, for at bevare nationalismen og alt det der :smiley: