Opstart problemen

Goedemorgen. Ik ben nieuw hier maar ook nieuw met Arduino, dus alsjeblieft, wees een beetje mild :wink:

Na een tijdje wat mogelijkheden onderzocht en gesoldeerd te hebben kwam ik uiteindelijk uit bij Arduino om mijn projectje mee te gaan maken. Niet makkelijk want ik heb geen ervaring met programmeren, ik ben nooit verder gekomen dan c:commander_keen.exe

Wat ik wil maken is een low-power arduino welke kan detecteren of er een reed sensor verbroken wordt. Zodra dit het geval is moet er een sms uit.
Extra functies zoals het batterij percentage uitluisteren etc. wil ik naderhand ook wel toevoegen.

Om te beginnen heb ik gezocht naar een laag verbruik boardje en kwam uit bij de Olimexino Nano en het bijbehorende GSM shield. Niet duur, klein, prima voor de taak. De documentatie blijkt alleen schaars en de ervaringen op het internet blijkbaar ook.

Het GSMshield heb ik inmiddels verbonden via een Lipo batterij en de Nano zelf start op via de USB verbinding.
Om eerst maar eens een simpele sms er uit te sturen heb ik dan ook het van Olimex website te downloaden voorbeeld gebruikt.
Eerste probleem diende zich meteen aan bij het compileren:

In file included from C:\Users\Henri\Documents\Arduino\libraries\SIM800\examples\GSM_Call_and_SMS\GSM_Call_and_SMS.ino:1:0:

C:\Users\Henri\Documents\Arduino\libraries\SIM800/SIM800.h:21:17: warning: extra tokens at end of #ifndef directive [enabled by default]

#ifndef __SIM800.H_

^
C:\Users\Henri\Documents\Arduino\libraries\SIM800/SIM800.h:22:17: warning: ISO C99 requires whitespace after the macro name [enabled by default]

#define __SIM800.H_

Na een zoektochtje met Google heb ik in de file SIM800.h een punt vervangen voor een underscore.

#ifndef __SIM800.H_
#define __SIM800.H_

De punten hierboven heb ik dus vervangen.

Nu geen foutmeldingen meer maar ik ben niet er niet zeker van of dit de juiste oplossing is.