Problem With Arduino Mega 2560

Hola tengo un problema con mi placa de arduino meda 2560

Al tratar de correr el ejemplo del blink no carga el programa y me sale este error

avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout avrdude: stk500v2_ReceiveMessage(): timeout avrdude: stk500v2_getsync(): timeout communicating with programmer

Bueno el problema es que al instalar el software y hacer todo exactamente lo mismo en otra pc con windows 7 si funciona. Todo corre y el led hace lo que debe hacer.

En esta pc me sale el error que mencioné, pero todo está correctamente instalado se reconocen los drivers.

Alguna idea, tendrá que ver con el windows 8?

Hola,

I use Windows 8 and have no problem. Make sure you selected the board "Arduino Mega or Mega 2560" in Tools -> Boards

Please write in english, or post here ;)

I have exactly the same problem and do not know if the windows 8.1

I have reviewed the posts and installed the drivers from the administrator. First I worked with portable and then complete. I need a quick fix, it is for a project.

hctr: I have exactly the same problem

Perhaps you would be good enough to provide a translation of the Original Post so we know what your problem is.

...R