Op 19/03 is er weer de jaarlijkse radiovlooienmarkt in autotron
met heel veel hobbyisten en andere handel.
meer info op radiovlooienmarkt.nl
ben er naartoe geweest, dat is een jaarlijks uitstapje ![]()
Ik vond het aanbod wel wat minder dan vorige edities, maar dat weerhoud me niet volgend jaar weer te gaan, lekker snuffelen tussen dan vooral "die oude meuk" zoals de nederlanders dat zo mooi zeggen. >:(
Tja
Ik ben er ook geweest. Ik dacht ik moet er een keer geweest zijn. Meestal viel deze beurs gelijk met de gitaarbeurs in Veenendaal. Maar mij viel het wel wat tegen. Buizen waren weinig interessant. Wel veel zender spul maar dat is niet mijn stiel. Shooter was er met zijn zoon. Verder zakken oude componenten uit de 70-80'er jaren en dat is mij nog te nieuw ![]()
Dus ik vind het mooi geweest. Maar ik denk niet dat ik daar nog heen ga.
Het is natuurlijk voor elk wat wils, ik ben gek op die oude meetapparatuur en zo, het zend-gebeuren vind ik ook niks.
Maar elk jaar vind ik wel net dat ene koopje, dat elke keer ook de trigger is om opnieuw te gaan.
Als "klokkenbouwer", en de meeste bouw ik nog discrete met IC's, ben ik altijd wel op zoek naar een speciaal typetje display,
en dit jaar vond ik voor 1€ deze 3 bakjes, met verjaarde HP en Texas instruments LED displays:
ik heb een paar voedingen gekocht, ter vervanging van oude in chart recorders, en een analoog apparaatje aan te sluiten op de USB.
Ik heb verkocht een paar motortjes, een paar NANO, een hele berg stalen kasten, en andere losse dingen die nog in de winkel stonden.
had een soort kraantje van meccano bij, dat wel veel bekijks trok. ga daar volgend jaar meer van maken.
verder was er ook HTFelectronics.nl met een hele hoop nieuw spul op arduino.
Waar stond je met je stand dan? dat meccano kraantje zegt me nog wel iets, maar ik kan het me niet meer thuisbrengen waar ik het gezien heb...
Vanaf de ingang rechts in de achterste hoek
ja kraantje stond onder de trap. ik zoals altijd met een rode tuinbroek (handelsmerk)