scheduler

hey iedereen,

Heb een probleem met de library Scheduler.
Hieronder heb je een screenshot van het probleem dat ik heb.

Knipsel.JPG

als je op de knop "Copy error to clipboard" duwt en dat dan hier paste komen we een heel eind verder.
Jantje

Dit is de foutmelding die ik krijg:

This report would have more information with
"Show verbose output during compilation"
enabled in File > Preferences.
Arduino: 1.0.6 (Windows NT (unknown)), Board: "Arduino Uno"
In file included from sketch_feb07a.ino:1:
C:\Documents\Arduino\libraries\Scheduler/Scheduler.h:62: error: 'byte' does not name a type
C:\Documents\Arduino\libraries\Scheduler/Scheduler.h:64: error: 'NUMBER_OF_SCHEDULED_ACTIONS' was not declared in this scope
C:\Documents\Arduino\libraries\Scheduler/Scheduler.h:65: error: 'byte' does not name a type
sketch_feb07a:6: error: expected unqualified-id before '.' token

byte does not name a type betekent dat de compiler 'byte' niet kent. En er staat mij iets van bij dat dat zgn. 'legacy' is. Maw niet gebruiken. Maar met oudere libraries kan het er nog inzitten. Eenvoudigste oplossing is om bijvoorbeeld in de files waar dit voorkomt kijken of je het kan oplossen met:

#define uint8_t byte

merci voor de hulp,

Weten jullie toevallig nog een makelijkere manier om 2 loops "te samen" te laten werken ?

Weet jij hoe je twee problemen samen laat werken? Maw. het helpt als je wat duidelijker bent waar je het over hebt.... Dus bijv. hier de code te laten zien.... of een omschrijving cq schets van wat je wilt.... Op dit moment heb ik in ieder geval geen idee waar je het over hebt....