scorebord voor 2 speler, elk 1, 7 segmentdisplay en 2 buttons, werkt niet hulp

ik heb het deel van speler 1 aan het werken, alleen wil het deel voor de 2de speler maar niet werken,
ik heb het prgramma helemaal door gelopen maar ik zie maar niet, wat er fout is. zo ver dat ik kan zien als het is opgebouwd, pak hij de counter van speler 1, te samen met de buttons van speler2.
het lijkt net of hij de counter en buttons niet uit elkaar houdt, en alles maar samen pakt

ik ben dit voor een project op school aan het maken, ik ben zelf niet echt goed met het programmeren hier in, vandaar dat ik hier tercht kom voor hulp. ik heb in de bijlagen het programma erbij gestuurd

met vriendelijke groet

jaro

SCOREBOERD_PROJECT_test_2_spelers.ino (8.72 KB)

Ik weet niet of dit alles is, maar zo op het eerste gezicht:
Je hebt een functie changeNumberplayer2() die nergens wordt aangeroepen.

waar heb je dat percies gezien dat de changeNumberplayer2() niet wordt opgeroepen

Op regel 289 is deze functie gedefinieerd.
Dit is de enige plek waar 'changeNumberplayer2' voorkomt.
Deze functie wordt nergens aangeroepen.
Dus waar precies hij niet wordt aangeroepen is overal.

Ik zou de vraag omdraaien: Als je denkt dat deze functie wel aangeroepen zou moeten worden, moet je nog eens door de code lopen en proberen aan te wijzen waar dat gebeurt. Kijk dan meteen ook nog eens goed naar alle plekken waar de display voor player1 wordt ververst.

Dubbel: Het Nederlandstalig Arduino forum - Bekijk onderwerp - 'changeNumber' was not declared in this scope fout melding.

Koepel:
Dubbel

Dank je.