Wat gaat er fout?

iemand enig idee waarom het niet werkt?

Het staat er gewoon, letterlijk: "... kan het bestand niet vinden". Check of dat klopt. Zo ja, herstart de IDE. Zo nee, installeer de IDE opnieuw (kort door de bocht, maar wel de snelste oplossing.

Plaats a.u.b geen screenshots van foutmeldingen. Er zou een knop "copy error messages" moeten zijn in de oranje balk. Indien niet, plaats de cursor in het het uitvoer scherm, selecteer en kopieer alle tekst en plaats het hier. Gebruik a.u.b code tags als je code of four meldingen plaatst.

Ik zou eerst de board package opnieuw installeren. Herinstalleren van de IDE helpt niet als de board package corrupt is aangezien simpele herinstallatie van de IDE geen effect heeft op de board package.