workshop at Summer Camp Garrotxa 2008 (July/Spain)

Hello, we are looking for talkers and people who wants to show to the world their projects.

the level of talks will be between middle and high, and a lot of them gonna be technical.

this is the first year and we will be glad to have the presence of arduino at our talks planning.

please contact with me....

Hej Blackhold,

[in Spanish]

tienes mas datos acerca de este taller? A ver si te podemos echar una mano a montarlo y/o publicitarlo.

/d

Buenas, me gustaría ver si alguien de arduino se anima a dar una charla de arduino y nos maravilla con algun robot o con algun gadget de estos que nos gustan tanto a todos :D o incluso una demostración de audiovisuales con hardware arduino... rienda suelta a la imaginación ;D

El evento se está encarando a nivel europeo pero de momento no sabemos la cantidad de asistentes de cada país, así que la charla puede ser tanto en castellano como en inglés.

Toda la información que tenemos disponible está en la web:

http://www.hacklabs.org/summercamp

Hello, we are looking for talkers and people who wants to show to the world their projects.

the level of talks will be between middle and high, and a lot of them gonna be technical.

this is the first year and we will be glad to have the presence of arduino at our talks planning.

please contact with me....

How about leading by example.