Kobling av Arduino UNO R3 til HL TNC DM 542 stepper motor til LDO Hybrid stepper motor Nema 17

Heisann !

Fint forum her inne.

Skulle høre på en ting, har noen deler som jeg prøver å koble sammen.

Det er snakk om en Arduino UNO R3, en HL TNC stepper controller og en hybrid stepper motor(Nema 17).

Jeg har prøvd å koble dette sammen og programmert i programvaren Arduino UNO R3, uten hell. Men tror Nema 17 får strøm, etter når jeg slår på strømmen så blir retningspinnen som er på Nema 17 motoren hard, altså den beveger seg ingen retninger, men er hard også. Hva gjør jeg feil her ?, ettersom jeg skal få denne pinnen til å bevege seg til høyre og til venstre. Kan sende bilder eller liknende om ønskelig.

Hilsen ivrig prøver.

Hi!

Nice forum here.

I was wondering something, I have some parts that I'm trying to connect.

It's an Arduino UNO R3, an HL TNC stepper controller and a hybrid stepper motor (Nema 17).

I've tried connecting this together and programmed in the Arduino software, without success. But I think the Nema 17 is getting power, when I turn on the power, the direction pin on the Nema 17 motor becomes hard, so it doesn't move in any direction, but is hard too. What am I doing wrong here? Since I'm going to get this pin to move to the right and left. Can send pictures or something like that if desired.

Best regards, eager .

Please read and regard what forum expects from You to give precise asnwers: How to get the best out of this forum - Development Tools / IDE 1.x - Arduino Forum