Nieuwe gratis online Arduinolessen op ArduinoLessen.org in het Nederlands

Beste Arduino-enthousiastelingen! :wave:

Ik ben de maker van www.arduinolessen.org , een platform waar je GRATIS toegang hebt tot duidelijke, stapsgewijze lessen over alles wat met Arduino te maken heeft! Of je nu een beginner bent die net zijn eerste Arduino-kit in handen heeft, of een ervaren maker die op zoek is naar inspiratie voor je volgende project—je vindt het allemaal bij ons.

:wrench: Wat kun je verwachten?

• Eenvoudige uitleg voor beginners
  • Uitleg, circuitschema's en codes om je op weg te helpen
  • Regelmatige updates en nieuwe projecten

Start nu met leren en ontdek de mogelijkheden van Arduino! Bekijk het zelf op ArduinoLessen.org en laat me weten wat je ervan vindt. Ik sta open voor feedback en suggesties om het platform nog beter te maken!

Veel Arduinoplezier!

Ik zou er even een spelling controle op los laten :smiley: Twee pagina bezocht, meteen twee spellings fouten. Er zijn er meer.

Wat is je definitie van makkelijk, gemiddeld en moeilijk? Is het volgende nivo "heel erg moeilijk"? Ik begrijp dat iedereen een eigen mening daarover heeft maar om prooject 14 (let op de spellings fout) moeilijk te noemen is denk ik wat overdreven.

En waar is het gebeuren voor de gevorderden?

Oei! Ken je het verhaal van de splinter en de balk?

• spelling controle -> spellingscontrole
  • los laten -> loslaten
  • pagina bezocht -> pagina's bezocht
  • spellings fouten -> spelfouten

:-p

Ik gebruik al jaren geen Nederlands meer behalve hier op het forum of als gesproken woord (waar het weinig uitmaakt :wink:).

Ik zie lichtgrijze tekst op een witte achtergrond, en daar blijft het dan ook bij want het is zo goed als onleesbaar en daarmee haak ik dus af.

De spelfouten die er echt zijn maken ook dat het lijkt alsof het snel gemaakt is en er niemand (dus iemand anders dan de persoon die het heeft gemaakt, want je eigen fouten mis je vaak) heeft gecontroleerd of alles correct op die site staat.
Iemand wijzen op taalfouten omdat die iemand anders wijst op spelfouten (dat is dus niet 2 keer hetzelfde) gaat nergens over, want TS vroeg om commentaar en kreeg dat dus ook, en terecht.

Bedankt voor je feedback! Ik heb de tekstkleur inmiddels aangepast, zodat deze beter leesbaar is tegen de witte achtergrond. Hopelijk is het nu prettiger om te lezen. Ook aan de schrijffouten werk ik:grinning: Nogmaals dank voor het melden, en als je nog meer suggesties hebt, hoor ik het graag!

Bedankt voor je feedback
Ondertussen heb ik alle typfouten nagekeken. Ik heb ze ook door iemand anders laten nakijken. (Bijna) Alle typfouten zouden er uit moeten zijn.