goedenavond iedereen,ik heb een vraagje.heb zelf ook arduino in bezit..maar mijn kennis en vaardigheden zijn nog niet zo ver met elektronica en arduino.ik zoek iemand die mij misschien wil helpen..ik heb een nederlands patent weten te bemachtigen.maar wil het ook graag op de markt brengen natuurlijk.maar zal even in het kort zeggen waarvoor het is.ik heb een update bedacht voor accu gereedschappen,en weet ook zeker dat het er ooit van gaat komen..maar als er iemand intresse heeft om mij te helpen.zou ik zeer waarderen.en ik ben de beroerdste ook niet.ben best bereid een percentage af te staan.als het een succes word. gr robert van der vegte
Hoe goed is je Engels? Als je geen succes hebt in de Nederlandse sectie van het forum kun je de vraag stellen in Jobs and Paid Consultancy - Arduino Forum.
Succes
nou,mijn engels is wat dat betreft ook niet echt geweldig.zal proberen,bedankt voor de tip
hoort dit soort praat thuis op dit forum?
Waarom niet?
op welk forum zou ik dit dan wel moeten plaatsen,volgens u.gr robert
ik wil er best een keer naar kijken en advies geven, je moet je natuurlijk wel realiseren dat het erg moeilijk is om een patent te gelde te maken. maar bel maar 0653300739
This topic was automatically closed 180 days after the last reply. New replies are no longer allowed.